Diete de toamna

Toamna este anotimpul perfect sa ne schimbam stilul de viata, stilul alimentar si sa incepem o noua dieta. Dupa o vara intreaga in care ne-am rasfatat la soare, in concediu si cu diferite preparate culinare nu tocmai hipocalorice, toamna este timpul pentru o schimbare. Alimentele din aceste diete de toamna iti cresc imunitatea, te energizeaza, tin departe kilogramele in plus si cancerul.

Fructe si legume de sezon. Daca tot ai la dispozitie o multime de fructe si legume de sezon, ar fi pacat sa nu profiti de acestea. Strugurii de exemplu sunt indicati in curele de detoxifiere, in scaderea colesterolului si a glicemiei, in scaderea tensiunii arteriale si in lupta cu celulele cancerigene.

Dovleacul. Dovleacul este preferatul nostru in aceasta toamna. Indiferent cum alegi sa il consumi (desi noi iti recomandam sa il consumi cat mai putin procesat), dovleacul este plin de vitamine, de nutrienti, de fibre si minerale. In plus, contine si betacaroten, un antioxidant natural care te ajuta sa lupti impotriva imbatranirii premature, sa elimini radicalii liberi din organism, sa slabesti si sa te mentii in forma.

Ciupercile. Daca vrei sa slabesti rapid cateva kilograme, bazeaza-te pe o dieta cu ciuperci, perfecta pentru aceasta toamna. Alege sa gatesti ciuperci la gratar, in supe creme, cu pui sau cu sosuri nu foarte grase.

Mere si pere. Dulci sau acrisoare, merele sunt gustarea cea mai recomandata de nutritionisti. Nu degeaba se spune ca un mar pe zi tine doctorul departe! Atat merele, cat si perele, au un continut mare de vitamine, minerale si apa in compozitie, fiind printre fructele preferate de nutritionisti. Noi iti propunem Dieta cu Mere!

Varza. Varza este un alt aliat al imunitatii noastre pe timpul sezonului rece. Este foarte saraca in calorii, insa bogata in fibre si vitamine, ce vor reduce nivelul colesterolului si te vor proteja impotriva cancerului. Incearca si tu Dieta cu Supa de Varza!

Prune. Aceste fructe minune contin fibre, minerale si vitaminele A, B, C si E. Nutritionistii sunt de parere ca 10 prune pe zi iti asigura necesarul de vitamina B si totodata buna functionare a sistemului nervos. O dieta foarte usoara cu prune, pe care ai putea sa o tii este urmatoarea: la micul dejun vei manca in fiecare zi 8 prune, iar o zi pe saptamana vei consuma exclusiv prune. Dieta nu se tine mai mult de 6 zile, timp in care vei slabi pana la 5 kilograme.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *